V 4. razredu je šolska knjižničarka v sodelovanju z učiteljicami v eni šolski uri predstavila ustvarjalca Boris A. Novaka. Njegovo delo Nebesno gledališče je v šolskem letu 2016/2017 izbrano za tekmovanje v znanju slovenščine za Cankarjevo priznanje.
V uvodnem delu si je vsak učenec izbral enega izmed koščkov sestavljenk, ki so ležali na tleh. Sledilo je sestavljanje posameznih sestavljank. Izbrali smo učenca, ki je na tablo prilepil svoj košček sestavljenke, ostali pa so jo s svojimi koščki ustrezno dopolnili. Tako so nastali motivi treh pesniških zbirk Borisa A. Novaka, slika samega ustvarjalca in ena izmed njegovih pesmi.
Sledilo je vprašanje, kdo je na sliki oziroma kaj nam sestavljenke prikazujejo. Na osnovi podanih odgovorov s strani učencev sem pokazala uvodno elektronsko prosojnico. Na njej so bile zapisane dejavnosti, s katerimi se avtor poklicno ukvarja. Ob tem sem učence najprej povprašala, katere besede poznajo in kaj pomenijo, sledila je razlaga manj znanih ali neznanih besed.
V nadaljevanju ure so bili učenci aktivni, saj so v parih na osnovi pripravljenega besedila o ustvarjalcu iskali podatke o njegovem rojstvu, šolanju, črki a med njegovim imenom in priimkom, kje se je po študiju še izobraževal, ali je prejemnik Prešernove nagrade. Spoznali so likovno pesem, iskali rimo na osnovi Novakove pesmi in v zaključnem delu skupno rešili še križanko, ki je vsebovala podatke o obravnavanem ustvarjalcu.
Učenci so bili ves čas aktivni. Ura je bila dinamična in naravnana k spodbujanju branja.